Solig dag med mycket plugg

Gårdagen alltså, igår hade vi liten gruppträff och satt och pluggade lite. Det var supermysigt, vi grillade till lunch. Jag hade slagit på stort och köpt oxfile, 175 kr för 2 små bitar. :O Helt sjukt! Men det var lätt värt det när man fick resultatet, denna gången skippade jag även bearnaise såsen, det ni! ;)



Sen åkte jag hem snabbt för att sedan bege mig till västerås för lägenhetsvisningar... Den första var inte alls lika fin som...



...den andra!



(Bilder är lånade från hemnet.se)

Väl hemma igen var jag tvungen att plugga lite till, sedan vare bigbrother och sen nattinatt! :)
Idag ska jag till skolan och ha praktisk examination, vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: tove

den andra såg jättefin ut ju :)

2011-04-29 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0