Vår i luften!

Hej alla glada! Nu är påsken snart över, hoppas ni har ätit en massa påskgodis. Det har i alla fall jag. :) Trots att jag skulle börja min nyttigare vecka... Det gick ju som det gick.

Har spenderat påsken nere hos Patriks pappa nere i Lidköping, är i skrivande stund fortfarande här. Det har varit superfint väder och det verkligen känns att sommaren är påväg. Just nu blommar träden och blommorna börjar titta fram, VÅR!

Bjuder på en bild tagen med min mobilkamera


Idag har vi tagit det ganska lugnt, tog en promenad som avslutades med glass. Blev dessutom hemgjord pizza till middag, haha. Nyttigt värre! Patrik skulle hjälpa till med matlagningen men han ställdes inför ett mega problem. 3/4 ?! Vad är det, 3 till 4 deciliter eller ? Hahahahaha. Det hade vi ganska roligt ut. Min pappa och patrik kanske ligger på samma nivå då det gäller matlagning, men det gör väl inget när de har tjejer som kan stå i köket för dem.. eller hur mamma ?


Nu äre snart söndagsfinal i BigBrother, det kan jag ju inte missa. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You have such an incredible sense of humor!

I am sure you will get a comment from your daddy too.



Happy Easter and Have a Safe Trip Home

grannies

2011-04-24 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0