godmorgon

Jahaja, idag är ännu en solig dag och som vanligt ska man iväg till jobbet. börjar faktiskt känna mig rätt färdig med att jobba nu, hahah. Ja jag vet, sen när man jobbar på riktigt är man bara tvungen att göra det året runt. Menmen.
Igår var vi i Västerås, jag och min familj plus farmor och farfar. Mamma och Pappa hade fixat klart allting, det blev såå fint. Och tack så mycket för hjälpen och att ni gjorde det så fint. <3 Nu väntar jag bara på köksmöblerna sen är allt fix och trix. Förutom lite småsaker dåra, men sånt kan man hålla på med även om man bott någonstans i 15 år.
Pappa var duktig och dokumenterade allt, men eftersom jag ska till jobbet så får de bilderna vänta med att komma upp. Som sagt, superfint blev det! :) Enligt mig.. Hahah. Det blir lite före och efter bilder senare idag alltså!
Skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0