Hemma igen!

Jahapp... Nu är jag alltså hemma igen efter en eftermiddag + natt i min nya lägenhet. Igår var stora shoppingdagen, jag och mamma handlade i ca 5 timmar saker som var nödvändiga. Fantastiskt... ont i fötterna hade vi. haha!

Jag är hemma, tyvärr, för att jag måste jobba. Hade gärna varit kvar och hjälpt till. Är så nyfiken på slutresultatet. Men det kommer nog bli fint. Köksbordet och kökstapeten vi har beställt har ännu inte kommit. Sedan igår så ändrade vi vardagsrumstapet också, men denna är minst lika fin. Om inte finare. Jag tog lite bilder snabbt innan jag åkte. Tänkte jag kunde visa dem efter jobbet. Så typ vid 22.30 kanske det kommer bilder.


Kommentarer
Postat av: Laura

jag vill se nu!!!:D

2011-08-02 @ 19:02:45
URL: http://laurajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0