Men tja, lite text bara.

Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat. Jag har jobbat med hemtjänsten, jobbat med plugget, jobbat med att packa ihop massa saker till imorgon. Ska ju till västerås och sen bli kvar där i en vecka. Och sen ska jag ju faktiskt bo där så jag packar ner mitt bohag, både sorgligt och glatt. Det är många känslor i min lilla, eller stora kropp just nu. Haha.
Ångest, lycka, sorgsen.
Jag slutar ju jobbet imorgon också, kommer sakna alla kollegor och kunder. Har träffat så många fantastiska människor denna sommar och jag har verkligen fått prova på att jag är på rätt spår med min utbildning. Har aldrig någonsin tyckt ett jobb varit så roligt. :) Så tack till alla ni som förgyllt min sommar med massa jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0