Todays activity

Dagen började med lite snabbstäd hos Patrik, plockade undan lite från igår och satte på diskmaskin plus en tvätt. Sen åkte jag till Spånga ishall, mest för att lämna nycklar och så till Patrik som åkte tidigt på morgonen för att vara med på en distriktsuttagning för sthlms tjejer f-14 och f-17. Jag har ju en del lagkamrater och gamla ledare som var där så att få träffa alla var bara en bonus. Det var min förmiddag. Min eftermiddag får ni se i bilder...





Nu är du stolt va mormor ? Hahaha. Blev 4 påsar skräp minst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Can't believe my eyes!! Never thought you would make it. Looks like you have stretched the sheets with "sakerhets nalar". You have been a really good girl now since you have a lot of other things to do too.

Maybe we can borrow your room next time we will be back to Sweden? Your mama would sure like not to drag those beds around every time we get there.

Congratulations to your good luck to get the job in Vasteras in Nov. So convenient to get to work so close from your apartment. Or condo, really.



All for now,

kram from grannies

2011-08-28 @ 06:09:37
Postat av: emelie

Hahaha. Ja ni kan ta mitt rum då! :) det var tanken i år men vi kom på att det var för dammig för dig och dina allergier så det var bättre i det stora rummet. :P



Ja ,tack. Det blir spännande. Medicin lungavdelning blev det. :)

2011-08-28 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0