28 december

Idag är jag trött.. Har trotsat förkylningen och träffat min käre vän Michaela för lunch. Vi sågs vid tolv för att äta lunch. Mycket smaskig sallad och väldigt trevligt sällskap! :D
Efter lunchen bestämde vi oss för att åka till stinsen för att kolla på något till nyår. Ska visa någon annan dag. Blev ett par svarta jeans också. :D behövdes!!!
Sen har jag pluggat lite till innan middag hemma hos mami och papi. :)

Nu ligger jag i soffan hemma hos min älskling. Vaken lite för sent... Men det är faktiskt JVM på tv.. :P


Kommentarer
Postat av: michaela

Det var suuper mysigt :) får ta och komma till dig i Västerås efter jul också :) <3

2011-12-29 @ 08:47:05
URL: http://michameea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0