Fredag - tentadags

Ja, nu är det egentligen måndag. Men jag tänkte ta igen min missade "blogghelg". Haha.

Ja, fredagen var det som bekant tenta.. Jag var inte så nervös när jag gick dit för jag visste att jag inte kunde göra så mycket mer än vad jag gjort. Det var bara gå dit, vara utvilad och göra sitt bästa.
Efter tentan kändes det faktiskt ganska bra, tro´tt eller ej. Jag sa så förra gången också, så jag hoppas inte men jag önskar mig ett bra resultat i julklapp. Orkar inte ta fram böckerna igen, för nu har jag slängt in dem i ett skåp och vill inte ta fram dem där igen, förrän möjligtvis när jag ska slänga ner dem i kartongen nere i förrådet.
Jag har klarat det nu, jag känner det på mig!
Sedan var det dags för mig att ta mig hemåt mot sthlm, men det blev ett snabbt stopp hemma i Västerås först.  Svårt det där med vad som är hemma tycker jag. Haha. Om någon frågar om jag är hemma vet jag inte riktigt vad jag ska svara. :p Snabbt städa ihop det sista (fast jag hade städat kvällen innan) så egentligen var det bara att plocka ihop det jag hade ätit till frukost och diska bort det. Fort gick det och jag var hemma hos Patrik redan vid halv 1.
Dagen slutade inte där, när patrik kom hem. Ca 15 minuter efter mig bestämde vi oss för att åka och köpa en tavla till hans vardagsrum på IKEA. Och ja som alla vet, åker man till IKEA får man med sig lite mer än bara en tavla. Men det var bara välbehövliga saker så jag klandrar honom inte. Okej, kanske inte den där fejkfällen som ligger på soffan. Såhär ser det ut nu!
På kvällen blev det soffläge, åt tacos och tittade på idolfinalen. Plus argumerade om vem vi tyckte var bäst, men det hör ju till. Haha.
Så, det var min långa. Men ganska bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0