Måndag morgon

Ja, vad behövs egentligen sägas mer? Måndag är alltid måndag, morgon alltid morgon. Puh..
Trött som en gris var jag när klockan ringde imorse 8.15 även imorse. Dags att gå upp och klä på sig för att köra bilen till däckverkstan. Skulle få FYRA nya vinterdäck, det visade sig att det fortfarande bara var 3 däck som kommit. Blev galen!!! Jag bad dem ringa mig om inte alla fyra hade kommit ännu, men nej. Jag var ändå tvungen att gå upp och åka dit innan jag fick veta något. Tack gode gud satte de i alla fall på 3 tre däcken som hade kommit, kände direkt att bilen greppade asfalten mycket bättre när jag körde hem igen därifrån. De skulle ringa igen när det sista kommit. Hoppas de ringer denna gång...

Nu är jag hemma, bloggar ikapp och sen ska jag bara lägga mig och vila i en timme innan jag ska göra mig iordning för Praktiken. Det är sista veckan och har 4 praktikdagar kvar, herregud. Hoppas jag hunnit klara alla mål! :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0