Slappmåndag

Idag har jag som bilden avslöjar, sprungit. Jag känner mig så duktig och det var såå skönt när det var över.. Haha.
Imorse var jag och bytte däck, även det 5de däcket hade kommit så då behövde jag ringa leverantören för att veta hur jag ska skicka tillbaka det. En bil har ju bara fyra däck, inte tre och absolut inte fem... Det är gjort.
Har även ringt bredbandsbolaget och avbeställt ett säkerhetspaket, en trevlig kille jag pratade med upplyste om att något blivit fel för det skulle varit gratis. Så nu har jag 200 kr att ringa för. Det är ju toppen! :) Kommer räcka alla dessa år jag bor här om jag fortsätter i denna takt. Gratis är gött! Fast.. Det är ju inte gratis eftersom jag betalat de där 200 kronorna. Haha.
Ja, sen har jag bara tittat ikapp julkalendern. Är på avsnitt 5 nu. Haha. Lite efter, men jag ska vara ikapp efter ikväll hade jag tänkt! :) Den är så mysig!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 17:43:05
URL: http://missalicia.se
Postat av: Anonym

Låter som ännu en mysig dag. Och duktig har du vari också. Jag ska också försöka ta mig iväg och träna i kväll. Kramar

2011-12-12 @ 19:07:23
Postat av: Anonym

Tack mami! :)

2011-12-12 @ 20:03:25
Postat av: Anonym

Emmie, we got a good laugh out of your sense of humor.

Don't understand how they can get you 5 tires either.

But, maybe it's good for you to get into the world of grown-ups with all the things to sort out, like phone bills and cars. Sounds cold to go out running in December but it might be nice anyway.

We are having sunshine today and decorated outdoors with a lot of lights.

Love from grannies

2011-12-12 @ 22:00:41
Postat av: Emelie

Haha, kul att ni skrattar trots att jag är stenseriös i allt jag skriver. Jag väntar fortfarande på överraskningspaketet. Är så nyfiken! :p Haha, hoppas det hinner komma innan onsdag! Sen åker jag hem till söndag.

Åh, kan inte ni ta kort på hur folk dekorerat utifrån på deras hus ? Som halloween fast nu xmas lights. :D

Kramisar från mig

2011-12-12 @ 22:21:02
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Of course, we will take some pictures of Christmas decorations. Some people really go overboard this time too as during Halloween.

I will not reveal anything about the coming package,

only some little things that I found here and there.

But I think you will like it.



OK,NOW YOU HAVE TO GO TO BED!!

Good night - sleep tight.....

2011-12-12 @ 22:29:36
Postat av: Emelie

Hahaha, var vaken en timma till.. :P

ja, inget paket har kommit idag heller. :/ hoppas på att det kommer imorgon.. annars får jag prata med en granne!!

2011-12-13 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0