Söndag - en lång dag, alldeles för lång

Tidig uppgång, redan vid 8.15 ringde klockan denna söndag. Det är inte vanligt för att vara mig. Usch och fy, det var bara att ta sig upp för att det var samling 10.30 i Västerås och jag visste inte hur halt det var på vägarna.

Väl i Västerås hann jag hem emellan och lämna in grejer och köpa med mig lunch för den långa bussresan. 3 timmar till Malung för match var det på schemat.
Dessutom förlorade vi mot Malung. :( Trist, så då vare bara att sitta 3 timmar hem igen. Bussen var tillbaka i Västerås strax över 23... Ganska sent, jag var helt slut så det var bara att ta sig hem fortast möjligt och slänga bort allt som låg på sängen och krypa ner under täcket. Ett snabbt samtal till Patrik och sen var det tack och hej och jag somnade på en gång.
Bilden är från Vansbro, där vi stannade vid en godisaffär för att få med oss lite onyttigt på den långa resan. Haha. Se, det är lite frostsnöigt på backen men inte mer än så. :(
Ja, det var min söndag det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0