Hoffmaestro och 50 års fest!

Hejhopp!

Igår när jag sprang till bussen med mamma glömde jag ju nämna vart vi skulle. Vi skulle in till stan för att möta upp pappa för att sedan ta hans bil till huddinge för 50 års fest!! :D Det var min kära vän Laura vars pappa Robert som fyllt femtio och hade en stor fest med över 300 pers. Till kvällen skulle det bli disco men självklart spelning med Hoffmaestro, jag och några till stod läängst fram (utan avspärrningar). Höll på att få en guitarr och en mick i huvudet ett antal gånger, men det var det värt! :D Så jääävla bra dem är, Live, på skiva, på allt! <3


La tyvärr min riktiga kamera i bilen så jag har bara bilder från spelningen i min mobil. :/ Men jag ska visa några i alla fall, lite suddiga då man typ stod och hoppade hela tiden!! :D

Innan de kom upp på scen!


Robert (huvudpersonen) höll tal!



Laura och hennes pojkvän Jonnie, samt hans vän Adam (tror jag?!)


Laura, jag och Anneli, och ja jag skulle köra hem..... hhahahah



Sen kör viiii!!!!






När jag var påväg hem igår hade jag varit i täby och shoppat lite, inför kvällen och senare. Och självklart hälsat på min gamla kollega Natalia, <3 Sjukt kul att träffa henne igen, tyvärr har johanna slutat. Men vi sa att vi fick träffas någon dag! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0