Oh sunny day!

Hej och Hallå! Idag ringde klockan 8.30 trots att jag var "ledig". Jag gick upp, åt frukost, städade lite sedan for jag iväg till gymet på cykeln. Duktig va ? Juste, tog ut hunden också!

Väl hemma igen var det dags för plugg. Försökte förstå något, men nej. Det var omöjligt så jag bestämde mig istället för att göra lunch, så blev det. Kycklingfile och potatis med mangocurry sås, supergott! Efter lunchen blev det plugg, och det är i princip vad jag gjort fram tills nu. Förutom 2 pauser, en glass och gå ut med hunden paus med syster och en middagspaus. Nu är jag trött och behöver en paus till. Ska nog ta och städa upp det sista och sedan åka till patrik på den "pausen". Han ska väl se på hockeyn så jag har nog tid att plugga lite då. :)



Det har även idag varit otroligt varmt, har legat ute och fått en biljon fräknar till. Try to count them, muhahah! Men har väl fått lite mera färg också, inte bara fräknar. Fast det har väl försvunnit till imorgon...
Imorgon ska jag till skolan, då äre regn... Fantastiskt.. :(

Ciao, sommaränglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0