Söndag - Waxholm, igen!

Hej och Hallå!

Iförrgår var det söndag, och det var dagen efter josephines kalas. :) Jag kom hem vid 3 på kvällen men vaknade upp väldigt utvilad och pigg. Jag och patrik hade sagt dagen innan att något skulle hittas på just idag söndag. Men! Vi är somvanligt ganska usla på att bestämma oss för idé på en gång, först var vi påväg mot skansen men svängde istället av vid häggvik och färden avslutades med lunch i Waxholm. Jättehärligt väder, hela helgen faktiskt. Mysig dag med min älskling fick det bli, välbehövligt!!! Då resterande tid enbart tillhör plugg, och massa annat joks som jag kommer på att göra.. Tyvärr!



  
(klicka på bilderna för att få dem större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0