Tisdag - Schoolday

Hej och Hallåååå!

Igår var det tisdag, och kursstart för Anatomi och Fysiologin. Spännande! Första föreläsningen i slutet funderade man på vilket språk hon prata, kan det verkligen ha varit svenska ? :p Herregud!!



Solen lös och det var eeextremt varmt.. otroligt skönt med en salladslunch utomhus!

Igår blev det även middag utomhus, yay!!

Nu är det sommar inom kort, idag när jag åkte till gymet var det 18 grader varmt i skuggan.
Nu ska jag städa rummet lite snabbt och sen börja plugga, självklart ta en dusch!


Kommentarer
Postat av: BLOGGHJÄLPARN!

Behöver du design hjälp eller design tips? På min sida hitta roligheter till din blogg och designhjälp! Kika in, du hitta säkert något du har nytta av :)



JUST NU: Bli medlem på gratissidona i mitt senaste inlägg och samla poäng till presentkort!

2011-05-11 @ 11:46:39
URL: http://blogghjalparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0