1:a Advent

Hej och Hallå. Det är lite dött här just nu pga mycket att göra. Sliter på med praktiken, har omprov på fredag och i helgen har jag haft finbesök av min käre pojkvän. Men idag har den större delen av eftermiddagen gått åt till att hitta den perfekta adventsljustaken, eftersom det är något som jag faktiskt inte redan har till lägenheten. Hör och Häpna! ;) Men efter ett antal vändor inne på olika affärer fick jag tillslut nog, den perfekta finns inte så jag bestämde mig för att göra en egen.

Detta är vad jag använde:

4 st Blockljus, valfri höjd från Rusta
Adventssiffror, 1-4 från Rusta
Små disco-julkulor från Rusta
"Blomfat" i sten från Plantagen
1 st Glittertråd (köpte 2 för många), från Plantagen

Och här är resultatet, själv är jag väldigt nöjd. :) Vad tycker ni?
Nu blir det plugg för hela slanten! Hejsvej! :)

Kommentarer
Postat av: westerberg

Very nice composition! Be careful so you don't start a fire with the red "fluff".

Great that you make it homey in your apartment.

You will probably spend a lot of time there in the near future. How is the work going in the hospital?

Hope you will have enough time for studying too.

Soon you will get another package with the shoes,

I will let you know so you can be on the lookout.

Kramar fran

mormor och morfar

2011-11-28 @ 05:50:24
Postat av: emelie

Tack! :) jag är väldigt nöjd! Jag såg att du frågat mamma vems idé det var först. Min har jag kombinerat ihop själv och mammas är köpt. Jag tror vi tänkte på ungefär samma för när jag förklarade hur jag ville ha det då fick jag en bild på mammas. :)

Praktiken går bra, det händer inte så mycket mer än innan så jag vet inte vad jag ska skriva. Sen hinner jag inte blogga nu. Har omtentan på fredag, den 2a. Puh... Måndag praktik, tisdag praktik, onsdag praktik, torsdag seminarium i skolan och fredag tentan.... Det är mycket nu!!

Spännande! :)

kramkram.

2011-11-28 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0