great grade



Juste, har ju glömt att skriva här att jag fick G på Mikrobiologin, är så lycklig! Det kändes verkligen bra, nu längtar jag, typ i alla fall, till senast nästa fredag då dödsdomen kommer. Får svar på Anatomitentan del 1, och imorgon är det dags för Anatomi del 2 att skrivas. Mycket nu.


Jag får i alla fall leva på detta G i en vecka, sen får vi se. :)
På måndag börjar vi med farmakologi och läkemedelsberäkning, ska bli riktigt spännande det också. Som sagt, mycket nu och termin 3 kommer bli ännu bättre!



Ikväll, när patrik slutat jobbet går bilen mot Västerås igen. Längtar faktiskt lite till min lilla lya. Ska bli mysigt med lite sällskap i helgen även om jag har träning fredag och match lördag + söndag. Grym helg, right ? ;)


Ciaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0