.

mamma kommer alltid vara mamma
pappa kommer alltid vara pappa
i deras ögon kommer du alltid vara deras lilla dotter/son
du kommer alltid älska dem så som de älskar dig
de kommer alltid tycka du är jobbig som kanske inte alltid lyssnar
och du kommer tycka dem är jobbiga som alltid tjatar
men vi är alltid en familj, och det är det som betyder mest
de kommer aldrig lämna dig, och du kommer aldrig lämna dem

jag älskar er mamma och pappa <3
tack för allt ni har ställt upp för mig på och allt ni gett mig, även om jag är en lat och bortskämd liten skitunge så vet ni att det är inte för inte jag är som jag är. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du gullunge - Du brås på din mamma och det förklarar ju en del :-)



<3 papi

2011-09-19 @ 14:58:15
Postat av: Mamma

Ja, brås på mamma, då kan det ju bara bli perfekt. Eller hur?

Love you too, honey!!

2011-09-19 @ 15:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0