Helgens bravader!

Fredag kväll: Först lite shopping i det nya köpcentret i västerås, köpte en väska, en vinterjacka, en hockeytrunk, en supermysig tröja. Det var extrapris för allt. Senare på kvällen var det dags för ladies night, yeeey! Alltid kul med en show. Tack mamma för att vi kunde gå i år igen! <3



Lördag: Min bästaste meckar, snickar, rörmokarpappa fixade mitt badrumsskåp en gång för alla. Tyvärr glömde han sätta dit avloppspluggen eller vad det är, en rund gummiring som bör sitta där (morfar du vet säkert vad jag pratar om, säkert mormor med förresten.. :p). Hoppas inte det stinker avlopp när jag kommer hem på torsdag... Hua! Jaja, i värsta fall får väl även jag leka rörmokare. Haha. När vi väl var klara vid typ 19.30, efter 9 timmars arbete med resor till bauhaus, ikea m.m. Så kom Zäta, min kompis och då åkte vi, hela familjen och hon ner till hamnen för supergod middag. Toppen!!

Söndag: Klockan ringde 05.15, somnade om på en gång (konstigt? nej!) klockan ringde igen 05.30. Då vare bara att stiga upp för att gå och väcka Zäta som låg i köket och sov för att slippa pappas grova snarkningar. Haha. Om en timme skulle vi vara klara och samlas vid Mimerhallen för att sedan åka mot Eskilstuna för hockeycup. Så det var vad dagen bestod av, hockeycup. Vi kom 2:a i cupen som avgjordes på målskillnad mellan oss och leksand, linköping kom 1a, grattis till dem. Vi var väl inte hemma i Väsby förrän 21.20. Stackars Zäta som sen skulle sätta sig på upptåget hem mot Uppsala. Hua!



Idag är jag trött så trött, men måste ändå försöka få lite in i hjärnan av plugg. :p Ska duscha om en stund också, så då kanske jag vaknar till lite mer. Men först, lite mer plugg. :) Ciao, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv älskling för en mysig helg!

Grattis till andra platsen. Kram

2011-09-26 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0