Veterinärbesök

The D-day för stackars katterna. De skulle vaccineras, och jag skulle, ENSAM, få in båda katterna i burar för att sedan plåga dem med en kortare bilresa till veterinären. Efter en 20 minuters jagande lyckades jag tillslut trycka in båda katterna i buren, efter en smitning och många svettningar. Både jag och katterna var alldeles andfådda, stackarna! Väl hos veterinären var de hur snälla som helst. Lilla Lisa var dock lite sprattlig, hon undrade nog var jag tagit henne. Dumma mig!



Väl hemma igen sprang Liv in under sängen, men Lisa var glad och ville kramas lite. :) Det blir nog bättre när de inser hur skönt det är att ha kortare klor.

Nu äre enbart plugg som gäller, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0