Efter onsdag kommer torsdag!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Idag sken solen, men vad gjorde det när vi skulle till Eskilstuna hela dagen?! Efter två hyfsat värdelösa föreläsningar tog i oss hem igen med skolbussen som dag ut och dag in kör mellan Västerås och Eskilstuna.
Jag gick hem tillsammans med en klasskompis som bor nästan granne med mig. Vi bor i samma huslänga i alla fall! :) då hittade vi maskroser, nog för att det är ogräs men det är ju ändå ett tecken på lite senare vår. Och det var det ju, så jag passade på att plugga lite ute på balkongen innan solen gick ned. Sen tog jag mig in och skulle plugga i soffan men det tog mig 20 sekunder och sen blev det en powernap på 2 timmar och lite till. Fick en bra chock när jag vaknade och insåg att klockan var 8!!
Som tur var ringde Clara mig och ville gå på promenad, sagt och gjort. Det blev en härlig kvällspromenad genom Västerås rich and famous område nere vid mälaren. Dem som bor där har en helt fantastisk utsikt över staden!
Tjohejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0