En date med två av mina finaste vänner

Idag träffade jag Josephine och Anna på förmiddagen innan jag skulle till Västerås igen. Vi fick se Josephines lägenhet hon hyr tillsammans med hennes pojkvän och hade en trevlig förmiddag med god lunch från café biscotti.



Väl hemma i Västerås började jag packa upp alla saker jag fått och det som är gammalt. Har insett nu att jag glömt en väska... Får ta det imorgon, eller aldrig eftersom jag inte se några galgar kvar. Var dessutom tvungen att möblera om i mina garderober för att allt skulle få plats. Men det blev bättre än innan så jag är nöjd! :)

Sen på kvällen fick jag lite småabstinens efter träning så jag tog mig ut på en powerwalk på ca 40 minuter. Utforskade ett nytt område i Västerås, hittade bland annat en skottramp som kanske kan användas! :)

Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0