Fredaaag och tenta avklarad

Imorse var det dags för tenta, jag vaknade innan klockan ringde och det gör jag väldigt sällan. Ett tecken på tentaångest kanske.... Men det kändes ok trots allt.

Sen cyklade jag hem igen och satte mig en stund på balkongen i solen. Underbart! Väntade på att få åka å titta på min vän Claras nya lägenhet men det blev inget av så jag ska dit på tisdag istället. Spännande!! :) så åkte hem till Stockholm igen och tog en shoppingrunda. Blev lite smått å gott! :) visar senare eller imorgon!

På kvällen blev det en promenad med min käre vän Laura. Jätteskönt eftersom vädret var så grymt idag!

Nu är det lets dance i tv soffan med lite ostbågar faktiskt. Tihi! :D
Trevlig fredag på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0