Håll igång dag

Hejhopp!

Nu sitter jag här och pluggar. Lite sent men har inte haft tid förrän nu.

Har jobbat under dagen, och det var en Superfin morgon!
Sen hem till Vallentuna en stund för liten hundprommis och lite annat fix å trix.
Sen hem till Väsby igen, hann vara där Max 30 min innan jag och Patrik tog oss iväg på bio. Det blev titanic 3D och tacobar till middag, mums! Eftersom filmen var 3 timmar så kom vi hem för bara en halvtimme sen. Har dock sällskap av en lycklig brynäsare då brynäs vann sm-guld å Patrik har nog lite svårt att somna! :D

Nej nu måste jag sätta fart. Goodbajs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Världens finaste film!

2012-04-23 @ 09:10:16
URL: http://emmakkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0