Lördag - lite oplanerad men bra dag!

Det blev inte alls någon springtur på morgonen... Blev istället flera timmars shopping med mamma. Eller i alla fall fönstershopping för min del. Mamma blev nästan irriterad för att jag var så snål. Haha! Men hon fattar nog inte hur det är att leva för ca 4000 i månaden och veta att bensin och mat ska få plats.. :p
Vi åkte iaf runt till Ikea, rusta, plantagen och kista galleria men allt jag köpte var ett fint "läder"skydd till telefonen. :) visar samtidigt som de andra sakerna jag köpte igår. Har inte orkat idag..

Väl hemma igen så gjorde jag och Patrik ett ryck och städade hela lägenheten, tvättade och bytte sängkläder så nu längtar man lite till sängen! :D efter det så var jag "tvungen" att ta mig ut och springa. Det kändes jätte dåligt idag verkligen. Gjorde ont överallt och ja kändes bara
Konstigt... Hur som helst så tog jag mig runt 5 km och det är viktigast!

Nu ligger vi här halvdöda i soffan efter en lång dag.
Bjuder på en crazy bild på mig och som standardbild, min löprunda! Ciao!

Det gäller ju som sagt att bjuda på sig själv. :D


Kommentarer
Postat av: chris

NO no no Emmie! You are NOT going home to clean up your boyfriend's place again. You have had such a long and exhausting week with a lot of studying and also keeping your own place very nice.

He should welcome you with a clean place and a restful weekend that you deserve.

To Patrik: IF YOU TREAT YOUR GIRL LIKE A QUEEN

SHE WILL TREAT YOU LIKE A KING.

( I will probably be blocked off this blog from now on)

grannie

2012-04-29 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0