Middag framför TVn

Idag blev det middag framför TVn och Anna Skipper. Älskar att hon lär ut andra att äta hälsosamt genom massa konstiga gröna drycker å äcklig mat. Jag har klarat mig bra på vanlig mat. Usch! Men själv röker hon, det är väl lika illa som att lida av övervikt, fetma. Man kan få minst lika allvarliga sjukdomar av att röka, i alla fall vad jag vet?!?
Jaja... Innan middagen hann jag springa intervaller i sisådär 3 km. Plus köra lite bål. Idag har jag tränat bra så imorgon är jag ledig!

Till middag blev det en egenkomponerad soppa av saker jag hade i kylskåpet. Recept finns som vanligt på min matblogg http://loveplate.blogg.se

Nu måste jag verkligen plugga!!
Hejsvejz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0