Överraskade min vän

Idag bestämde jag mig för att åka och överraska min käre vän michaela på jobbet. Fördrev några timmar i kista centrum medan jag väntade på att hon skulle jobba färdigt. Sedan tog vi en fika på levinskys. Jag ville ha en hallonpaj, och det fick jag nästan. Snarare vaniljsås med hallonpaj. Haha! Sjuuuukligt mycket sås. Åt nästan ingenting av den man blev äcklad nästan bara av att se den. Men den var god och pajen likaså! :D trevligt å få en liten stund tillsammans iaf! Köpte mig en fin somrig stickad tröja! :) visar den imorgon kanske.
Nu ska vi äta mat sen lite senare är det big brother. Byebye!


Kommentarer
Postat av: Michaela

myyyys :D

2012-04-01 @ 21:36:56
URL: http://michameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0