Springeling

Morgonen började med en promenad, gick i god tid dock bara 1,5 km men lite för att hinna mysa framför TVn med frukosten. Te och leverpastejsmackor till frulle, mums!

Sedan var det seminarium i skolan, det gick bra. Var segt som vanligt men det är bara att genomlida eftersom det var halvdag. Nu är det stenhårt plugg med omtentan som jag har på fredag som gäller. Direkt efter skolan handlade jag mat så jag ska klara mig veckan ut. :) gött!

Väl hemma igen tog jag med mig Wilmis ut på en springrunda, märks att hon börjar bli gammal. Sen var det ju faktiskt ganska varmt också, men hon hängde knappt med, släpade benen efter sig. :P tänk då kände jag mig stark, ända tills jag räkna ut att hon fyller 77 imorgon. Haha!

Nä, sen har jag bara haft myspys med mig själv, pluggat, suttit ute på balkongen, ätit middag m.m. Snart blire hundpromenixen sen soffhäng!

 


Kommentarer
Postat av: chris

Isn't that the perfect picture of Wilma!

It's her in a nutshell. Could you really eat the whole sandwich without giving her anything?

Please don't go jogging with Wilma if she seem tired. Her heart doesn't really keep up with it anymore. A nice walk and saying hello to other dog friends is enough for her now.

Best of luck for you with your test now,

grannies

2012-04-24 @ 02:54:39
Postat av: Emelie

Hahha. Jag åt faktiskt hela mackan så tjock som jag är. :) det var knäckebröd. :)

Nej jag ska inte, men i början när jag sprang för några månader sedan så orkade hon! :) så jag skulle testa om det bara var för att hon fick antibiotika och grejer förut. Men det är nog hennes ålder som ställer till det.

Tacktack mormor. :) kram

2012-04-24 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0