Lördag - mor och far på besök

Jaha, idag var det lördag. Dagen började med lite mys framför julkalendern. Sedan var det dags för träning innan mamma och pappa skulle komma på besök.
 
Vi var på Erikslund för lite julklappsshopping och ja lite nyttoshopping till mig också. Bland annat en snöborste och en luftavfuktare till min bil och stödstrumpor, iprensalva (till min ömmande höft, familyproblems.. :P) och en superfin tunika! Tack mami och papi. Dessutom fick jag påfyllning i matväg så nu klarar jag mig på mina 23 kr denna vecka också! :D Wei! Tog bara en bild imorse på det fina vädret innan jag stack iväg till träningen, så det är den som det bjuds på idag.
 
 
 
Nu sitter jag helt ensam i min lilla lägenhet, tittar på en film och äter pepparkakor. Taggar för match imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

So nice to have mom and dad visiting in more than one way, isn't it! Good for you.
Love from
grannies

2012-12-09 @ 06:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0