Tröttmössa

Igår var det praktik hela dagen, sen hem för mat och iväg på träning. Sen hem och sova för att vakna igen och ha ännu en praktikdag. Idag hade jag halvtidsbedömning på förmiddagen och det gick galant, sen vare reflektion på eftermiddagen med vår kliniska adjunkt och det var väl som det var. :P hem igen och göra mat för att sätta sig och plugga till seminariet på torsdag.
För sen är det praktik imorgon igen, plus match på kvällen. Haha denna vecka är det inte mycket till relax.. :p

Nä nu ska jag ta mig en kopp te och någon skorpa och fortsätta innan sängen kallar! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie, du far mig att bli sa orolig over dig.
Alldeles for hart program nu. Eftersom resultatet av skolan kommer att galla for resten av ditt liv,ta det jobbet forst och framst.
Din kropp gillar inte for mycket stress, you know.
Jag vet, for mycket formaningar men bara i valmening.
Fy vad det ser illa ut pa svenska. Sorry,
kram fran
mormor och morfar

2012-12-05 @ 02:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0