Fredag - en lång dag

Hej och hallå! Nu är snart fredagen över och jag har tryckt i mig en sjuukt god sallad. :) dagen började med tenta, Superfin morgon men inte hjälpte väl det.. :P trött å jävlig kämpade man sig igenom tentan, haha. Det gick kanske inte hela vägen men jag gjorde ett försök i alla fall! :) tog bussen till sjukhuset och gick hem därifrån, tog en kvart och jag fick gå förbi det fina landstingshuset som ni ser på bilden.
När jag kom hem igen försökte jag ta igen lite förlorad sömn men jag blev så hungrig så jag gjorde mig en kycklingwok. Sen blev det städdags, hann ändå inte dammsuga. Får försöka hinna det imorgon! :) det var i alla fall dags för en städning som ni ser... Herregud, sådär illa har det inte sett ut här sen mamma och pappa renoverade här. Haha!

Nejni, nu ska jag se om jag kan hitta något spännande att titta på. Inte TV4 nyheterna i alla fall. Roligare än så kan man väl ha en fredagskväll i soffan.

Tjohej!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/429113/images/2012/pic_189916551.jpg" class="image">

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

You are not going "home" this weekend?

It looks really COLD on your pictures. Wish we could send you some heat from here. Hope spring and melting snow is coming to you soon.

Aloha

from grannies

2012-02-18 @ 05:02:30
Postat av: Emelie

Det var faktiskt inte så kallt här igår på dagen eftersom solen värmde på! :) idag däremot ser det kyligare ut = ingen sol!

Kram

2012-02-18 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0