Lördag - party rockin'

Nu var det länge sen igen, har haft fullt upp! :) börjar med lördagen!

Dagen började med att titta på några tjejer i laget som spelade uppvisningsmatch nere i centrum (Västerås). Efter det åt jag och fina Malin lunch på ett supermysigt fik innan vi begav oss ut på presentjakt. Tillslut hittade vi något som vi trodde kunde funka och det fick det bli! :)
Sen var det bara att stressa hem för att hinna göra sig lite snygg, så gott det går, innan Clara skulle hämta mig här så jag slapp gå dit. Tack för det! Det var alltså fest och middag för Clara som stod på schemat! Firade henne med hennes gulliga kompisar och bra brudar från hockeyn! :) kvällen slutade på blue moon bar med massa dans innan vi begav oss hem och jag däckade i sängen! Det var en grym lördag, helt klart!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0