Är så trött, kvalitativ metodteori gör en inte direkt piggare. Satte på kaffebryggaren, drack en klunk. Insåg ännu en gång att kaffe enbart (!) luktar gott. Att jag aldrig lär mig?... Får bli forever trött.. Borde också gå till affären och handla frukost (till imorgon, såklart!), orkar inte för det är ju faktiskt 200 m dit. Har träröv också så jag borde lyfta på mig. Men nej! Inte gör jag det heller. Ändrar enbart motvilligt sittställning.
Än en gång, kvalitativ metodteori äter upp din själ och motivation! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aloha, I have finally landed on this remote island now. Sorry I haven't had much time to do any input lately. Grandpa has fixed the laptop so we can chat again. Love your new heading on the blog. It really reflects your personality.

Your blog today is fun to read. This morning you were very happy (and we too) for your 'godkaent' result.And in the evening it seem to be thumbs down.

Oh well, tomorrow will be a NEW day.

So impressed a couple of days ago to see how nicely you did your 'condo'. Maybe you got a little of grandmas gene in you too?

You should not be surprised that you feel a little down right now, it's been a lot of studying and late nights and it's dark and winter outside.



Soon the spring sunshine will come and visit you,



kram kram from both of us

2012-01-10 @ 20:49:05
Postat av: Anonym

Äntligen! Haha. Du kommenterade mammas blogg igår och då blev jag ännu mer sur. Hahaha! Fast inte på riktigt! :) Hoppas ni har det skönt, här är det 5-10 minusgrader om dagarna. Men det är ändå rätt mysigt att klä på sig mössa och vantar för att ta en sväng i den friska luften.



Haha, ja. Kanske att jag har ärvt lite av dig. Fast.... jag vet inte jag. Men skönt var det i alla fall! :)

Kramkram

2012-01-10 @ 22:24:18
Postat av: Anonym

Förresten, det är sofia som gjort headern åt mig, hon är så duktig! :)

2012-01-10 @ 22:24:54
Postat av: Mamma

Jag ser inte detta när jag tittar via telefon. Varför?

Får nog fråga Sofia.

Kram

2012-01-11 @ 08:53:18
Postat av: Emelie

Du har direktlänkar va? Prova gå in via safari! :)

2012-01-11 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0