Hej mitt vinterland!

Hej hallååå! Idag har jag gjort det, idag har jag varit på möte med anonyma alkoholister. Haha inte riktigt, men jag var på viktväktarmöte. Så nu börjar det, påriktigt!! Köpte även en köksvåg, passande nog! :) förstår varför man måste gå på mötena, eller varför det är bra. Samtidigt som det kändes lite töntigt. Vi får väl se om det ger mig något resultat! :) man vill ju att det ska gå på en dag..

Annars har jag inte gjort så mkt mer under dagen mer än några promenader med hunden och försökt lära mig om deras poängsystem. På kvällen tog jag och Clara även ikväll en lååång promenad längs med Mälaren. Västerås är så fint!! Där vi går har vi utsikt mot stan som är fint upplyst på kvällarna. Supermysigt! Man får prata av sig och Wilma får en långpromenad, det är toppen!
Nu är jag trött så trött så nu måste jag sova. Godnatt!!

Lägger till några halvdåliga bilder men iPhonen är ingen systemkamera direkt... :P


Kommentarer
Postat av: westerberg

Hi Emmmie,

You can do it, you have overcome a lot harder things than this. Wish you very much good luck.

Don't rush it - you got the time. The longer it takes to loose some - the better chance it is it will last.

You seem to like Vasteras more and more. We can't wait to see your place when we come home in summertime. It's a good thing to take a walk with your lovely dog and your friend. It looks very cold,

hope you had use for the warm boots we gave you.



Love from the Beach Bums in Soederhavet!!

2012-02-01 @ 04:33:02
Postat av: Emelie

Det är väldigt kallt! Jag hade skorna jag fick av er faktiskt. Perfekta att gå i, dock blir man nästan för svettig om fötterna. Hahahaha!

Tack för peppen! Kramkram

2012-02-01 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0