Promenada

Ja, idag har jag gått, gått och gått. Hade inte någon bil på jobbet idag så jag fick gå runt med både mat och tvätt med min söndermalda kropp. Men det gick bra! Blev faktiskt lite rosig om kinderna trots att vädret inte var någe vidare. Efter jobbet hämtade jag Wilma hos farmor och farfar, fick fika och en dvd med första säsongen greys anatomy! Tacktacktack!! <3
Efter jag dumpat Wilma åkte jag hem till en väldigt gammal vän, vi konstaterade att vi inte sett varandra sedan vi tog studenten vilket är snart 2 år sedan. Ändå var det som om det var igår vi sågs och babblade på om allt och inget, fick även se hennes och hennes pojks nya lya. Superfin! :) det var kul att träffas igen, så tack för den korta men värdefulla tiden Sandra! :)

Nu ska jag sova vidare i soffan. Haha, är död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0