Spotskare till Västerås

Nu är jag äntligen i fas i bloggandet och är redan framme vid helgen som var. Då föreslog min käre pojkvän att vi skulle ta en natt i Västerås över helgen. Och det var precis vi gjorde, vi försökte ta oss till power meet. Men efter en halvtimme i bilkö kändes det som att vi fick nog i värmen och sett tillräckligt med raggarbilar. Så vi tog oss hem istället. Söndagsmorgonen vaknade vi av spöregn... Västerås skulle senare under dagen fyllas på med vatten. Det var helt sjukt, har aldrig sett så mycket regn! :p Vi kom hem helskinnade i alla fall. På måndagen väntade jobb (idag med andra ord) annars hade jag kunnat stanna en hel vecka! Lätt!! :) älskar min fina lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0