En lång torsdag

Vad dagarna känns långa när man hinner göra mycket, trots att jag sov till 11.... :P jag tog mig ut och sprang det första jag gjorde för att hinna till invägningen. Första gången i Väsby, inte lika bra som mötena i Västerås men jag ska nog överleva! :D -0,9 så det var ju toppen!!

Sen åkte jag och köpte lunch snabbt innan jag tog en snabb sväng förbi hemma för att hänga upp tvätten som jag tvättat under förmiddagen innan jag åkte till jobbet. Väl där förnyade jag min deligering och sen var det jobb för hela slanten. På en av bilderna ser ni mina så fotogeniska kollegor! ;) frukttallriken blev min middag då jag åt lunch typ klockan 3.

Nu ligger jag trött i soffan efter 4 dagars jobb och njuter av att jag gigar ledigt nu 2 dagar! :D
Tjingeling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0