Aktiv dag i solsken

Helluu!! :)

Nu har även onsdagen passerat, Michaela var ju på besök över natten så vi bestämde oss för att gå upp lite extra tidigt för en ordentlig frukost och en promenad i soluppgången. Hur härligt som helst, blev en halvraskpromenad på 25 minuter. Skönt! Kände mig pigg sen hela föreläsningen igenom som jag hade efter jag släppt Michan nere vid stationen. :)

Direkt efter skolan var det dags för invägning så det var bara att pina sig ner, nervös som vanligt, för att få nya siffror i viktboken. Tack gode Gud var set minus igen! -0,6. Allt minus ska jag känna som bra från och med nu! Vill ju egentligen att det ska gå över en natt.

Sedan var det dags för springrundan efter lite jobbsökande och lunch! Ca 5,5 km igen. Så skönt! :) Efter rundan satt jag på balkongen ett tag, så skönt i solen. Satt där tills jag blev hungrig och då tänkte jag prova göra pannkakor på havregryn istället för mjöl. Det gick super, man blev kräkmätt efter de 4 små jag åt. Så... Det är ett perfekt mellanmål om man typ äter 2. :) hade behövt en mortel för att mosa havregrynen lite mer bara.. Menmen, man kan inte ha allt! :)

Sen vare dags för sista träningspasset, ett ispass på 1h och 20 minuter. Så kuuul! Vi har bara is 1 gång i veckan nu. Det är skittråkigt men... Tur att det inte är helt borta.

Hursomhelst, nu har jag ätit mitt smaskiga kvällsmål bestående av knäckemackor, melon och te som ni kan se på bilden. Så nu känner jag mig redo för sängen. Godnatt!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skulle provat köra havregrynen med mixer staven. Det hade säkert funkat.

God natt nu ska jag också gå och lägga mig.

Ps. Grattis till viktnedgången.

2012-03-14 @ 23:48:21
Postat av: Em

Det var så lite havregryn. Bara 1 dl. Men kanske. Får prova det en annan gång!

Tack Mami! <3

2012-03-14 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0