Fredaaagsmyyyys!!

Morgonen började med ett par spruckna jeans, mina favoriter just nu som satt bäst på min nya form... :p de andra är förstora nu. I frustration drog jag på mig mins nyinköpta mjukisharemsbyxor å tog mig till tentan. Och äntligen är äntligen är den över, det kändes helt okej faktiskt. Så nu får vi hålla tummarna!! :) fantastiskt. Nu har jag en heelt pluggfri helg å sen blir det jobb på måndag! :) sen börjar en ny kurs på tisdag, tror det är en Emelie kurs, tillbaka till vårdvetenskapens värld. :P

Firade med lite mys med min fina vän Clara, vi åt en supersmaskig å alldeles för onyttig mat så nu blir det knappt någon middag. Dock behövs inte det eftersom jag fortfarande är mätt typ! Ska gå bort lunchen lite, förhoppningsvis om inte regnet intar Väsby igen, ska träffa Diana som jag snart inte sett på ett år typ. Kul! Sen Ska vi ses imorgon också då hennes man fyller år på söndag å har bjudit på middag. Och de lagar alltid så god mat så vi får se hur det går med pointsen. Ska ju till min älskade farmor innan också som fyller år imorgon! :) mycket mat blire!
Ska i alla fall avstå all kaloririk dricka under helgen, fick tillräckligt förra. :)

Nu är jag hemma hos mitt hjärta, väntar på att Diana ska höra av sig så får vi se vad kvällen bjuder på.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0