Friiiiday

Igår började dagen med skola, eller ja först en hundpromenad såklart, inte var jag vaken för det.. :p Vi började 8.15 och man är verkligen bortskämd med att börja 9.15 eller ännu senare. För bara den där lilla timmen kändes i varje del av min kropp.
Efter skolan, åkte jag hem. Tog ut wilma och packade mina grejer inför hemgång och sen var det bara att sätta sig i bilen och rulla hemåt. Påvägen hem sa mamma att hon skulle åka till stinsen, jag bestämde mig för att möta upp henne där.

Inget köpt, men det blev en fika på espresso house. En litenliten muffins för mig och en chailatte. Tur att man får äta vad man vill.


(bild tagen från google)

Sen hem till Patrik igen, vi åkte och handlade mat och sen gjorde vi inte mycket mer den kvällen.

Héjsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0