Happy tuesday

Godafton alla mina nära och kära!
Nu sitter jag och michaela här med varsin dator i knät i min soffa här i lilla staden Västerås.
Dagen har bjudit på bilresa, sol, härlig lunch nere vid kajen och eftersökning av den perfekta "första" glassen. Självklart får jag inte glömma, stek på balkongen. Mina fräknar gångrades precis med 10 000. Amazing!




En förklaring på vår sökning av den perfekta "första" glassen för denna glass-säsong.
Vi var på alla affärer som möjligen kunde tänka sig att sälja den speciella glassen vi absolut ville ha här där jag bor. Gick även bort till konsum i området bredvid för att se om den fanns där, men där fanns inte en endaste glass. Grymt, ja jätte.... Nä. Hoppas den kommer snart. Det var för övrigt cornetto shots, bara 1 poäng. Och bara att gå och köpa den så gjorde vi av med 1 point. Hur grymt ? ;) Så det blir plus minus noll. Fast nu blev det ju bara plus eftersom vi bara gick utan glass.
Nejni, nu ska jag stänga ner det här. Kanske gå och laga lite gourmet middag för min vän. :D Idag blir det kycklingwok med smak av pad thai och cocosmjölk. Smarrrrrrrr.
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ingen shoooot för oss inte :( dååligt av alla affärer!!!!!!!

2012-03-13 @ 21:58:56
URL: http://michameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0