Inte en dag försent

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj Oj How nicely your car turned out under the dirt.

Some sunshine on you today too, not bad.

Grandpa says hello and warn you about NO TEXTING and PHOTOS while you are driving.

What's going on in school this week? Any new test. Have you received any OK from the old tests you had.

Looks really nice in your kitchen and so organized !

Take care from

grannies

2012-03-05 @ 23:14:48
Postat av: Anonym

Haha, ja det var verkligen på tiden! :P nu är den vit igen!! Ja det har varit jättefint väder i en vecka nu!



Har misslyckats på 2 test och om 4 veckor har jag det sista i denna kurs... Det ska jag bannemig klara! Imorgon är jag ledig och då blir det hårdplugg! :D



Förresten, jag tog ju i alla fall inte kort när jag var i dimman! ;) alltid något. Haha. Man se ju inte sett något då ändå... Jag kan inte låta bli när man ser så mycket man vill dela med sig av i bilen! :) det är tur att jag är tjej och väldigt teknisk av mig. :) än så länge är jag på vägen!



Klart jag har fint och organiserat, det är ju mitt kök på bilden!!!! ;)!vad skulle det annars vara? Haha!



Kramkram. Hoppas ni mår bättre!

2012-03-06 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0