Longing for london

Uuhh.. Denna vecka är seg, längtar till helgen. Då händer massa kul. Fredagen ut med klasskompisar, lördag ska jag träffa å mysa med nåra av mina hockeyvänner, kanske utgång även då. Vi får se! Och sen på söndag får jag träffa mitt hjärta igen! :) <3 Hur bra helg är inte det ?

Men just nu känner jag bara för något nytt i vardagen, som en resa. Det är långt till Maj, då vi ska till London. Yä! Glad att jag ändå är 20,5. Hade det varit typ 2-3 år sedan hade jag kräkts på london tror jag, spatsera runt i storstäder var inget för mig. Nu kanske jag uppskattar det mer, ska i alla fall bli sjukt kul att åka iväg. Med familjen också. Kvalitetstid!
Äh, nu ska jag fortsätta pluggandet.
Tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You are getting so incredibly mature!!

There is always hope isn't it.. Just kidding .

It's good for you to have something to look forward to even if it will take a while before it happens.

We do see a lot of things from London on TV now too- seems like London is HOT right now everywhere.

Was that the last pair of shoes I sent to you in fall that was leaking already? Hope not. If you are going home on Friday - make sure you ask somebody to look out for your package.

Love from grannies

2012-03-21 @ 00:33:18
Postat av: Emelie

Nejnej, dessa skor har jag haft jättelänge! :) så det var inte dem! Japp, jag åker hem söndag förmiddag och kommer inte tillbaka förrän torsdag så jag ska säga till någon. Hoppas de kommer på fredag. Är det möjligt tror du?



Kramkram

2012-03-21 @ 07:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0