Mello-lördag

Ja, efter en springtur och ännu en sväng till stinsen tog jag och patrik och åkte hem till Vallentuna för lite melodifestivalstittning med min lillasyster. Mamma körde jag iväg till Stefan och bianca där pappa redan var. :) så Sofia lagade middag, kött och potatisklyftor. Jag åt det utan bearnaise! Det är ett stort kliv. Men sen blev det desto mer godis. Nu känns det som om jag ska spricka! Fy bubblan!
De jag tyckte var bäst var de som kom 1a och 2a. Danny och loreen. Rätt låt vann men jag lider så mycket med danny som kom 2a även förra året. :/

Nä. Nu är jag trött. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Emmie,

Checked the shoes today and here are the colors available.

"korn" blue

gray

red

Jeans blue

purple

peach

green

turquoise turkos

Please answer what you like today because it's a senior special discount on Tuesdays.

Maybe I need two choices in case your size is missing.

Kram from your

personal shopping service

2012-03-13 @ 01:01:35
Postat av: Anonym

Jag har skickat ett mail. Tack så superdupermycket!! :)

2012-03-13 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0