Pluggtorsdag

Dagen har till större del gått åt plugg, har inte rört mig en meter knappt idag och det resulterar i att jag tror kag ska springa väldigt långt imorgon efter omtentan jag tänkt försöka göra imorgon... Eller ja först blir det IKEA för inhandling av ramar och kanske något annat. Man vet ju aldrig.

Efter skolan åkte jag hem till min vän Matilda, vi skulle plugga men just idag blev det lite mer snack än plugg. Jaja, trevligt var det i alla fall. Å jätte mysig katt har hon fått också. Hon är en sån bra människa så hon har tagit hand om den eftersom den förra ägarens barn blivit allergisk, annars skulle den blivit avlivad. Hur fint är inte det? Helt sjukt att många tänker att det är sista utvägen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

6 procent has signs of artros?? It's closer to 60% I would say. Unfortunately.

Good luck tomorrow, Emmie

2012-03-23 @ 03:08:55
Postat av: Anonym

Detta är svenska siffror! :) skiljer säkert! Men man kan ha artros utan att uppvisa symtom! :D

2012-03-23 @ 07:08:40
Postat av: Diana

Kul att ni pluggar om det jag förmodligen har ;)

2012-03-24 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0