Skitdag!

image descriptionimage descriptionimage description
Hatar dagen innan tenta... Är grinig vilket leder till att jag äter för mycket, blir trött å vill inte göra någonting. Sitter mest å stirrar. Men nu har jag inte tid med det. Tog mig ut på en PowerWalk idag iaf, annars har jag bara suttit i min bil eller på viktväktarmötet. Gick ner 1,2 kg idag. Tack gode gud att siffror kan glädja en i detta tentamörker. Det har Förövrigt varit riktigt midsommarväder idag, regn, sol, regn, sol. Ja ni förstår. Det gör en inte på så mycket bättre humör inte. Nooope!
Nä nu har jag precis ätit och ska fortsätta där jag va. Plugget javisst. Och självklart mitt plugg "godis"
Goodbajs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kämpa på ! Bättre tider kommer...

2012-03-29 @ 21:03:34
Postat av: M

Gud vad du är inspirerande med din viktnedgång! Vad är det för app du använder där du ritar upp sträckan som du springer?

2012-04-03 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0