Trevlig torsdag

Idag började jag morgonen med en springrunda. 5km även idag! Skönt!! Upptäckte att jag ändå fått godkänt på läkemedelsberäkningen, woho! Sen hann jag inte så mycket mer än att göra mig iordning innan farmor och farfar kom hit på lunch! :)
Vi åt gulaschsoppa och fikande efteråt. Myspys. Och det är det roliga jag gjort idag. Annars har jag bara pluggat och sovit en timma i soffan.
Vädret idag är dåligt, snöblandat regn. Det började vid 15.00 kanske och det har lagt sig som en tunn snöfilt över marken... Men solen är tillbaka imorgon eller på lördag igen så man får väl stå ut!

Nu ska jag plugga lite till.
Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love it! that you got OK on one of your tests.

How nice of grannies to take a trip to see you.

Looks really nice and bright in your condo now.

Hope the sun will shine on you even more.

Please remind me of what colors you preferred when it came to shoes. On the low ones.

Puss Puss

2012-03-09 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0