Trotsade kylan med en trevlig lördag!

Imorse vaknade vi upp till snö, nej jag är inte schizofren men jag syfta på mig å Patrik, och det var väl inte riktigt vad man hade velat. Men lördagen blev absolut inte fy skam!
Jag tog mig ändå ut på en löptur. Blev 5,4. Gick väldigt långsamt men det fick duga! :) Behövde det efter 2 bortbjudningar på samma dag...

Började med en lunch hos farmor och farfar för att fira farmor som fyllde 75 och fick träffa massor från släkten man ser sådär någon gång per år och sen åkte vi vidare till våra vänner Diana och Mattias å bjöds på ännu mer god mat och trevligt sällskap!


Jag kan absolut inte klaga på min lördag iaf. Hoppas eran varit bra!
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0