Underbara fredag!

Idag är det fredag, man kan ana sommaren i luften. Jag såg folk med shorts idag. Ja det är lagom varmt för shorts, i solen! Annars känns det tidigt. Det var massa tussilagos vid dikena så jag funderar på att hitta ett ställe att plocka några. Underbart!
Har precis avslutat en springrunda på 7 km. Wiho! Så skönt att den är över! :D innan det var jag på Ikea med min käre vän Clara för att inhandla lite ramar till mitt projekt, och sen råkade det bli ett glasstopp nere vid kajen. Vi hittade ett perfekt ställe att sitta på där det var vindstilla, fick nog kanske 375000 fler fräknar på den korta stunden.

Ja, nu ikväll kommer några klassrummet hit å sen blire ut i lilla staden Västerås. Kul!! Måste bara lösa klädproblemet!.... Man har ju aldrig något att ha på sig! :p kanske sticker till hälla, börjar ju bli dags att förnya lite i garderoben efter 8 kg minus. :D

Tjohej på er! Bjuder på bilden på mig, vilken skönhet!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, you have lost that much, CONGRATULATIONS!

You deserve something new to celebrate.

That ice cream looks delicious. I can never really figure out where you live on your map of running trail. Is it possible to point that out, you think?

Looks like Vasteras is a really nice town with water around you so closely. Maybe you will stay there for good?

Have a nice and warm weekend,

grannies

2012-03-23 @ 19:05:56
Postat av: Anonym

Tack tack! :) det är några kilon. :)

Vad menar du? Ska jag visa på en karta vart i Västerås jag bor eller vaddå? :)

Kram

2012-03-24 @ 10:33:16
Postat av: Anonym

I meant the starting point of your jogging tour.

2012-03-24 @ 19:21:03
Postat av: Emelie

Jaha. Ja det är där den blåapricken är vit i mitten! :)

2012-03-26 @ 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0