Ensamma fredagen

Hejsanhoppsan!

Igår jobbade jag, var ute i norr- och sörgården vilket var skönt eftersom det var strålande sol! :D var även en snabbis till läkaren för att kolla rygg och nacke efter påkörningen, allt såg bra ut! :)

Efter jobbet trodde jag att jag skulle vara med Michaela men så blev inte fallet så jag tog mig hemåt till Patrik men när jag satt mig och började åka ringde han å sa att han skulle ut så jag vände och åkte hem igen. En vända förbi centrum för att köpa mat till mig själv, även lite gottigott som jag dock inte åt sådär jättemycket av för jag var rätt mätt. Kanske lika bra det! :P

Jag och Wilma hade gosigos i soffan men jag kunde ändå inte låta bli att tycka det sög att vara ensam. :p

Sen åkte jag hem till Patrik när han var "färdig" på krogen... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0